Segmentace trhu při použití marketingových dat jako součást marketingové strategie

Název práce: Segmentácia trhu pri použití marketingových dát ako súčasť marketingovej stratégie
Autor(ka) práce: Nagyová-Tkáčová, Monika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Jakešová, Patricia
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto práca sa zaoberá predovšetkým segmentáciou trhu, ktorá je dôležitou súčasťou marketingovej stratégie. Teoretická časť je tvorená všeobecnými poznatkami o marketingu, riadení vzťahov so zákazníkmi (CRM), samotnej segmentácii trhu a o databázovom marketingu. Praktickú časť predstavuje prípadová štúdia, v ktorej sú aplikované znalosti z teoretickej časti. Cieľom práce je predstaviť problematiku segmentácie trhu a jej dôležitosť pri tvorbe marketingovej stratégie spoločnosti. Následne na to zrealizovať segmentáciu trhu pre firmu, ktorá sa rozhodla zaviesť na trh nový produkt a na základe výsledkov z prevedenej segmentácie trhu definovať cieľovú skupinu trhu a vypracovať návrh s odporúčaniami pre efektívnu komunikačnú stratégiu spoločnosti.
Klíčová slova: cieľová skupina; komunikačná stratégia; segmentácia trhu; riadenie vzťahov so zákazníkmi
Název práce: Segmentace trhu při použití marketingových dat jako součást marketingové strategie
Autor(ka) práce: Nagyová-Tkáčová, Monika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Jakešová, Patricia
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá především segmentací trhu, která je důležitou součástí marketingové strategie. Teoretická část je tvořena obecnými poznatky o marketingu, řízení vztahů se zákazníky (CRM), samotné segmentaci trhu a o databázovém marketingu. Praktickou část představuje případová studie, ve které jsou aplikovány znalosti z teoretické části. Cílem práce je představit problematiku segmentace trhu a její důležitost při tvorbě marketingové strategie společnosti. Dále pak zrealizovat segmentaci trhu pro firmu, která se rozhodla zavést na trh nový produkt a na základě výsledků z převáděné segmentace trhu definovat cílovú skupinu a vypracovat návrh s doporučeními pro efektivní komunikační strategie společnosti.
Klíčová slova: komunikační strategie; cílová skupina; segmentace trhu; řízení vztahů se zákazníky
Název práce: Market segmentation by using marketing data as part of marketing strategy
Autor(ka) práce: Nagyová-Tkáčová, Monika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Jakešová, Patricia
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The thesis deals mainly with market segmentation which is very important part of marketing strategy. The theoretical part consists of general knowledge of marketing, a Customer relationship management (CRM), market segmentation and database marketing. A case study consists of the implementation of the theoretical knowledge into the practical part. The aims of the thesis are: an introduction to the issue of market segmentation, an importance of market segmentation in creating marketing strategies, an implementation of market segmentation for a company which has decided to put a new product on the market, giving a definition of a target segment as a result of market segmentation and to make a suggestion of an effective communication strategy.
Klíčová slova: communication strategy; target group; market segmentation; customer relationship management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 3. 2013
Datum podání práce: 1. 5. 2014
Datum obhajoby: 4. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42394/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: