VLIV PODPRAHOVÉ REKLAMY NA ROZHODOVÁNÍ SPOTŘEBITELE

Název práce: VLIV PODPRAHOVÉ REKLAMY NA ROZHODOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Autor(ka) práce: Satoriová, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá problematikou podprahové reklamy. Text práce je členěn do 4 kapitol. V první kapitole se věnuji vysvětlení pojmu podprahové reklamy. Dále představuji historii podprahové reklamy a její současnou podobu. Neopomněla jsem okomentovat ani uskutečněné experimenty a zákon zakazující podprahovou reklamu. V rámci druhé kapitoly rozebírám jednotlivé druhy podprahové reklamy, ať už v hudbě, ve filmech, v reklamě, v politice či v prodejnách. Následující dvě kapitoly shrnují výsledky z mého vlastního výzkumu. První z nich se věnuje experimentu na podprahovou reklamu a druhá krátkému dotazníku.
Klíčová slova: podprahová reklama; experiment; historie
Název práce: Effect of subliminal advertising on consumer decision
Autor(ka) práce: Satoriová, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor thesis deals with subliminal advertising. The thesis is divided into 4 chapters. In the first one, I explain the term of subliminal advertising. Then I present a history of subliminal advertising and its temporary influence. I did not forget to comment on experiments and the law that interdict the subliminal advertising. Speaking of the chapter two, I describe various kinds of subliminal advertising, such as subliminal advertising in music, movies, in advertisements, politics or in stores. Last two chapters summarize the results of my research. The former explains the result of the experiment on subliminal advertising and the latter describes the result of the questionnaire.
Klíčová slova: history; experiment; subliminal advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 6. 2013
Datum podání práce: 1. 6. 2014
Datum obhajoby: 24. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43415/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: