Specifika B2B marketingu na praktickém příkladu společnosti 3M

Název práce: Specifika B2B marketingu na praktickém příkladu společnosti 3M
Autor(ka) práce: Javorská, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Soukeníková, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se soustředí na oblast B2B marketingu jako celek a na jeho základní odlišnosti od marketingu na spotřebních trzích (B2C). Tyto odlišnosti jsou nadále ve své konkrétní podobě ukázány na praktickém příkladu společnosti 3M Česko, přesněji na produktové kategorii Kancelářské potřeby, kde jsou popsány postupy B2B marketingové strategie, taktiky i operativních činností.
Klíčová slova: strategie; analýza; B2B marketing; komunikace
Název práce: Specifics of B2B marketing on a practical example of the company 3M Česko
Autor(ka) práce: Javorská, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Soukeníková, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis focuses on the area of B2B marketing as a whole and on its main differences from marketing on consumer markets (B2C). Those differences are then concretely shown on the practical example of the company 3M Česko, specifically on the product category Office supplies, where the B2B marketing strategy, tactics as well as the operative activities are described.
Klíčová slova: analysis; B2B marketing; communication; strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 12. 2013
Datum podání práce: 5. 5. 2014
Datum obhajoby: 27. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45991/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: