Analýza sentimentu

Název práce: Analýza sentimentu
Autor(ka) práce: Pelíšek, Jiří
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V této bakalářské práci jsou popsány možnosti používání analýzy sentimentu a je porovnáno několik nástrojů, které analýzu sentimentu provádí. Nejprve je vysvětlen význam této analýzy v rámci marketingu. Následně je definován pojem analýza sentimentu. V další části jsou objasněny základní pojmy a popsány metody. V poslední kapitole je porovnáno několik služeb poskytujících nástroje pro analýzu sentimentu.
Klíčová slova: Podpora manažerského rozhodování; Dolování z dat; Analýza sentimentu
Název práce: Sentiment analysis
Autor(ka) práce: Pelíšek, Jiří
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The presented bachelor thesis describes possibilities of the application of sentiment analysis and compares the effectiveness of several tools used in sentiment analyses. First is described the importance of sentiment analysis in marketing. Further on there the term sentiment analysis is fully defined. In the following section basic concepts are explained and various methods described. The last chapter compares several services providing tools for sentiment analysis.
Klíčová slova: Decision support system; Data mining; Sentiment analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 3. 2012
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 9. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36841/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: