Propagace internetového obchodu

Název práce: Propagace internetového obchodu
Autor(ka) práce: Veselý, Ondřej
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Koubalíková, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá propagací internetového obchodu. Pro tuto práci byl využit internetový obchod Evoshop.cz, který je prodejcem známé sportovní značky Nike. Cílem této práce je navrhnout na základě vyhodnocení stávajících a nových prvků propagace optimální model propagace pro daný e-shop. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola představuje teoretickou část a věnuje se možnostem komunikace na internetu. Druhá kapitola se věnuje konkrétnímu internetovému obchodu a jeho vývoji, problémům, konkurenci, dotazníky a Swot analýzou e-shopu. A poslední kapitola se zabývá jednotlivými možnostmi propagace e-shopu. Tato práce může sloužit jako podklad pro malé a středně velké internetové obchody, které nehodlají utrácet vysoké finanční částky za svoji propagaci a reklamu, ačkoli chtějí zůstat konkurenceschopnými ve svém oboru.
Klíčová slova: komunikace a internet; internetový komunikační mix; internetový obchod; propagace na internetu; e-shop; internetové obchodování
Název práce: Promotion of online shop
Autor(ka) práce: Veselý, Ondřej
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Koubalíková, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
My bachelor's thesis deals with promotion of online shop. For this thesis was used an online shop Evoshop.cz, which is a seller of well-known sports brand Nike. The aim of this thesis is to propose an optimal model of propagation for stated e-shop based on evaluation of existing and new elements of promotion. This thesis is divided into three chapters. The first chapter presents theoretical part and deals with possibilities of communication on the internet. The second chapter deals with a particular online shop and its development, problems, competition, questioning and Swot analysis of e-shop. And the last chapter is dedicated to a particular possibilities of promotion of e-shop. This thesis can serve as a basis for small and medium online stores, which do not intend to spend high amounts of finance for its promotion and advertising, although they want to stay competitive.
Klíčová slova: internet communication mix; communication and internet; online shop; online shopping; promotion on the internet; e-shop

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 9. 2013
Datum podání práce: 1. 6. 2014
Datum obhajoby: 25. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43737/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: