Marketingová strategie rodinné firmy

Název práce: Marketingová strategie rodinné firmy
Autor(ka) práce: Hradský, Ondřej
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Kerner, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V nedávné době zaznamenal masozpracující průmysl velké a ne příliš pozitivní změny v jeho struktuře. Změny ovlivnily všechny společnosti podnikající v tomto oboru. Klíčem k tomu, jak být stále konkurenceschopným a silným hráčem na tomto trhu, se stává mimo jiné marketing a s ním spojené aktivity. V práci je detailně popsána celá společnost Jatky Hradský s.r.o., která se zabývá výrobou masa a masných výrobků. Tato rodinná firma sídlí ve Strakonicích a aktivně působí v rámci Jihočeského kraje, kde také nakupuje lokální suroviny. Unikátní propojení místních dodavatlů a konečné výroby ve vlastním závodě vytváří z každého produktu čistě jihočeský produkt. Největší část práce je věnována návrhu na vytvoření správné a úspěšné marketingové strategie pro společnost Jatky Hradský s.r.o.
Klíčová slova: trh s masem; marketingová strategie; komunikační mix; Jatky Hradský; značka
Název práce: Marketing strategy of family-owned company
Autor(ka) práce: Hradský, Ondřej
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Kerner, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Meat industry has recently recorded a large and not very positive changes in its structure. These changes affected all companies in this field. The key factor how to be still competitive and strong player at this market is marketing. My thesis describes in detail parent's company called Jatky Hradský s.r.o., which is engaged in production of meat and meat products. This family-owned company is based in Strakonice, its business makes in Jihočeský region, where also buys local ingredients. A unique combination of local suppliers with final in-house production makes each product purely local product from Jihočeský region. The largest part of the thesis draws the establishment of proper and successful marketing strategy for the company Jatky Hradský s.r.o.
Klíčová slova: meat industry; brand; marketing strategy; Jatky Hradský; communication mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 4. 2013
Datum podání práce: 1. 6. 2014
Datum obhajoby: 24. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42857/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: