Marketingové strategie hotelu UNIC Praha

Název práce: Marketingové strategie hotelu UNIC Praha
Autor(ka) práce: Naisarová, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem této bakalářské práce je analýza stávající marketingové strategie společnosti a návrh konkrétních zlepšení, vypracovaných na základě zkoumaných dat a informací. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy a termíny. Kromě samotného marketingu a marketingu hotelu, je to zejména analýza marketingového mixu se všemi jeho částmi, vytyčení marketingového prostředí a shrnutí důležitosti image a identity značky. Praktická část představuje Hotel UNIC Praha, analyzuje jeho marketingový mix, marketingové prostředí, image a identitu a v neposlední řadě obsahuje také SWOT analýzu. Poslední kapitola této části pak představuje mnou navrhovaná doporučení na vylepšení marketingové strategie hotelu. Závěr práce obsahuje celkové shrnutí poznatků práce.
Klíčová slova: marketing; marketingový mix; komunikační strategie; SWOT analýza; image; marketingové prostředí
Název práce: Marketing strategy of the hotel UNIC Prague
Autor(ka) práce: Naisarová, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The object of this bachelor thesis is to analyze existing marketing strategy of the hotel and to propose solutions for improvements on the basis of the information acquired. This thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part explains the basic concepts and terms, especially marketing and marketing of the hotel, the marketing mix with all its parts, the marketing environment and the brand image and identity. The practical part is concentrated on the Hotel UNIC Prague and analyzes its marketing environment, communication strategy, image and identity and also contains a SWOT analysis. The last chapter of this part presents my proposed recommendations for improvement of the marketing strategy of the hotel. Conclusion of the work contains the overall summary of the thesis.
Klíčová slova: communication strategy; image; marketing mix; marketing; SWOT analysis; marketing environment

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2013
Datum podání práce: 31. 5. 2014
Datum obhajoby: 25. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44103/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: