Miesto predaja ako jeden z rozhodujúcich faktorov nákupu

Název práce: Miesto predaja ako jeden z rozhodujúcich faktorov nákupu
Autor(ka) práce: Pohančeniková, Dagmar
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Jakešová, Patricia
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalárska práca má za cieľ analyzovať in-store aktivity hypermarketu Albert pričom sa bližšie zameriava na POP nástroje a nákupnú atmosféru. V teoretickej časti sú vysvetlené pojmy ako in-store komunikácia, shopper marketing a zmyslový marketing. Ďalej sú tu podrobne opísané POP nástroje používane v obchodných jednotkách podľa jednotlivých typov. V praktickej časti nájdeme podrobnú analýzu vybranej predajnej jednotky podľa zvolených kritérií v praktickej časti. V závere prevádzam vyhodnotenie a prikladám návrhy na zlepšenie.
Klíčová slova: nákupná atmosféra; POP nástroje; in-store marketing
Název práce: Miesto predaja ako jeden z rozhodujúcich faktorov nákupu
Autor(ka) práce: Pohančeniková, Dagmar
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Jakešová, Patricia
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu in-store aktivit hypermarketu Albert s bližším zaměřením na POP nástroje a nákupní atmosféru. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako in-store komunikace, shopper marketing a smyslový marketing. Dále jsou zde podrobně popsány POP nástroje používané v obchodních jednotkách dle jednotlivých typů. V praktické části najdeme podrobnou analýzu vybrané prodejní jednotky podle zvolených kritérií. V závěru provádím vyhodnocení a přikládám také návrhy na zlepšení.
Klíčová slova: nákupní atmosféra; Ahold; in-store; POP
Název práce: Point of sale as one of the crucial factors of purchase
Autor(ka) práce: Pohančeniková, Dagmar
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Jakešová, Patricia
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor thesis has the aim to analyse in store activities of hypermarket Albert while closely focusing on POP materials and shopper atmosphere. Theoretical part explains the term as in-store communication, shopper marketing and sense marketing. Here we can find closely described POP materials used in retail units according to the individual types. In practical part we can find thorough analysis of chosen retail unit according to selected criteria in the practical part. At the end I provide evaulation with proposal for the improvements.
Klíčová slova: in-store marketing; POP materials; Ahold

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 4. 2013
Datum podání práce: 1. 5. 2014
Datum obhajoby: 4. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42794/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: