Marketingová strategie společnosti LITS Global, ltd

Název práce: Marketingová strategie společnosti LITS Global, ltd
Autor(ka) práce: Jančíková, Nikola
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Krahulík, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce na téma Marketingová strategie společnosti Lits Global, Ltd. se zabývá širokým tématem marketingu a vytvářením marketingových strategií podniků. V první části stručně nastiňuje teoretická východiska marketingu, přibližuje marketing vzhledem ke specifickému B2B trhu. Další část je zaměřena na vytvoření marketingové strategie, kde stěžejním prvkem je marketingový strategický plán. V marketingovém plánování popisuje situační analýzu vnitřního i vnějšího prostředí podniku, na základě které je možné vytvořit tzv. SWOT analýzu. Stěžejním nástrojem pro navržení vhodné strategie je pak Marketingový mix, jehož části jsou přizpůsobeny k oblasti služeb. V poslední části práce jsou pak teoretické poznatky na konkrétní společnost LITS Global, Ltd. pro trh ve Velké Británii.
Klíčová slova: LITS Global; B2B; SWOT analýza; situační analýza; Marketingový mix; marketingová strategie; marketing
Název práce: Marketing strategy of the company LITS Global Ltd
Autor(ka) práce: Jančíková, Nikola
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Krahulík, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Bachelor Thesis titled Marketing strategy of the company LITS Global Ltd. is focused on a broad topic of marketing and creating marketing strategies. The first section briefly oultines a theoretical background of marketing and gives more clear insight into specifics of B2B marketing. In the next section it describes a creation of marketing strategy, where the key element is the strategic marketing plan. The markceting plan describes an analysis of internal and external business environment based on which it is possible to craeta so-called SWOT analysis. The fundamental tool for designing appropriate strategies is Marketing mix. The parts of the Marketing mix are more described for the sector service. The last part of the thesis uses theoretical knowledge for designing marketing strategy of a particular company LITS Global Ltd for UK market.
Klíčová slova: LITS Global; B2B; analysis; SWOT analysis; Marketing Mix; marketing strategy; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 4. 2013
Datum podání práce: 1. 5. 2014
Datum obhajoby: 17. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42793/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: