Billboard a jeho role v marketingové strategii malého a středního podniku

Název práce: Billboard a jeho úloha v marketingovej stratégii malého a stredného podniku
Autor(ka) práce: Mikolajová, Kamila
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Galovič , Richard
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavným cieľom práce bolo objasniť úlohu billboardu v marketingovej stratégii malého a stredného podniku. Teoretická časť sa zaoberá marketingovou a komerčnou komunikácou,ich jednotlivými mixmi a procesom tvorby. Práca ďalej analyzuje billboard ako jeden z typov vonkajšej reklamy, poskytuje detailný pohľad na jeho výhody, nevýhody, charakteristické rysy, ktoré je potrebné zvážiť prí výbere média. Taktiež poskytuje návod, ako by mal ideálny billboard vyzerať z kreatívneho, vizuálneho a verbálneho hľadiska. Hlavnou náplňou praktickej časti je predstavenie billboardovej kampane vybraného podniku a jej následná analýza prevedená dotazníkovým prieskumom, ale aj pohľadom z ekonomického hľadiska. Záver praktickej časti tiež prináša navrhované zmeny pre billboardovú kampaň vybraného podniku, ale aj odporučenia pre začínajúce malé podniky.
Klíčová slova: billboard; marketingová stratégia; malé a stredné podniky; vonkajšia reklama
Název práce: Billboard a jeho role v marketingové strategii malého a středního podniku
Autor(ka) práce: Mikolajová, Kamila
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Galovič , Richard
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavním cílem práce bylo vyjasnit úlohu billboardu v marketingové strategii malého a středního podniku. Teoretická část se zabývá marketingovou a komerčních komunikací, jejich jednotlivým mixem a procesem tvorby. Práce dále analyzuje billboard jako jeden z typů venkovní reklamy, poskytuje detailní pohled na jeho výhody, nevýhody, charakteristické rysy, které je třeba zvážit pří výběru média. Také poskytuje návod, jak by měl ideální billboard vypadat z kreativního, vizuálního a verbálního hlediska. Hlavní náplní praktické části je představení billboardové kampaně vybraného podniku a její následná analýza provedena dotazníkovým průzkumem, ale i pohledem z ekonomického hlediska. Závěr praktické části také přináší navrhované změny pro billboardovou kampaň vybraného podniku, ale i doporučení pro začínající malé podniky.
Klíčová slova: billboard; marketingová strategie; vnejší reklama
Název práce: Billboard and its role in the marketing strategy of small and medium-sized enterprises
Autor(ka) práce: Mikolajová, Kamila
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Galovič , Richard
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The main objective of this work was to clarify the role billboard in the marketing strategy of small and medium-sized enterprise. The theoretical part deals with marketing and commercial communications, their mixes and process of creation. This work also analyzes the billboard as one of the types of outdoor advertising. It provides a detailed look at its advantages, disadvantages, characteristics that should be considered when choosing media. It also provides guidance on how it should look like the perfect billboard in creative, visual and verbal terms. Practical part introduces a billboard campaign of the selected company and its subsequent analysis transferred questionnaire survey, but also from an economic perspective view. Finally, the practical part also brings changes proposed billboard campaign for the selected company, as well as recommendations for starting a small business.
Klíčová slova: marketing strategy; billboard; outdoor advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 4. 2013
Datum podání práce: 1. 5. 2014
Datum obhajoby: 4. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42702/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: