Marketingová strategie firmy Smart Wings

Název práce: Marketingová strategie firmy Smart Wings
Autor(ka) práce: Dvořáková, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je popsat, analyzovat a vyhodnotit marketingovou strategii značky SmartWings. Konkrétně se zaměřuji na rozšířený marketingový mix a optimalizaci všech jeho složek. Teoretická část nejprve osvětluje základní problematiku marketingu služeb a její odlišnosti od běžného marketingu produktového. Následuje vhled do leteckého prostředí v kontextu měnícího se liberalizovaného trhu, který je nutný pro pochopení praktické části. Konkurence je vysoká, potenciál trhu ale stále není vyčerpán. Praktická část je následně zpracována na základě interních informací podniku, vyhodnocení marketingové pozice značky je provedeno na základě srovnání se současnou situací na trhu a s vlastním pohledem na problematiku. Navrhované změny a doporučení se týkají především marketingové komunikace a propagace společnosti. Je nutná aplikace integrované komunikace. Zajímavá je především pozice, ve které se na trhu SmartWings nalézají. V práci lze najít srovnání s modelem nízkonákladovým i klasickým.
Klíčová slova: aerolinie; letecký trh; marketingový mix
Název práce: Marketing strategy of Smart Wings company
Autor(ka) práce: Dvořáková, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main target of this work is to describe, analyse and evaluate the marketing strategy of SmartWings brand. I specifically aim for extended marketing mix and optimization of its components. Firstly, the theoretical part clarifies basic issues of marketing of services and its differences from the product marketing. Subsequently the insight into the aviation is stated in the context of changing liberalized aerial market. The competition is heavy but there is still quite enough capacity. The practical part is made by internal information of company, evaluation of marketing position of the brand is accomplished by comparison of current market situation and my own view on that issue. Suggested changes and recommendations refer primarily to communication and promotion of the company. An application of integrated communication is necessary. The market position in which Smart Wings are to be found is especially interesting. It is possible to find the comparison with low-cost model and also the classical model in the text.
Klíčová slova: marketing mix; aerial market; airlines

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 10. 2013
Datum podání práce: 31. 5. 2014
Datum obhajoby: 25. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44432/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: