Marketingová strategie vybrané firmy

Název práce: Marketingová stratégia vybranej firmy
Autor(ka) práce: Vertaľová, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou vybranej firmy, a to konkrétne francúzskym pekárstvom PAUL. Práca je rozdelená do troch častí. Prvá kapitola pojednáva o teoretických poznatkoch o marketingu, SWOT analýze a segmentáci, targetingu a positioningu. Druhá časť sa venuje marketingovému mixu, jeho súčastiam a obsah tretej kapitoly je zameraný na francúzsku pekáreň PAUL kde sú využité teoretické poznatky z prvých dvoj kapitol.
Klíčová slova: pekáreň PAUL; positioning; targeting; segmentácia; marketingový mix; marketing; SWOT analýza; cena
Název práce: Marketingová strategie vybrané firmy
Autor(ka) práce: Vertaľová, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybrané firmy, a to konkrétně francouzským pekařstvím PAUL. Práce je rozdělena do tří částí. První kapitola pojednává o teoretických poznatcích o marketingu, SWOT analýze a segmentaci, targetingu a positioningu. Druhá část se věnuje marketingovému mixu, jeho součástem a obsah třetí kapitoly je zaměřen na francouzskou pekárnu PAUL, kde jsou využity teoretické poznatky z prvních dvou kapitol.
Klíčová slova: segmentace; targeting; marketing; cena; marketingový mix; SWOT analýza; positioning; pekárna PAUL
Název práce: Marketing strategy of selected company
Autor(ka) práce: Vertaľová, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with marketing strategy of selected company, namely French bakery PAUL. This thesis is divided into three parts. The first chapter deals with the theoretical knowledge of marketing, SWOT analysis as well as segmentation, targeting and positioning. The second chapter describes marketing mix and its components. The third chapter focuses on the French bakery PAUL, using theoretical knowledge from the first two chapters.
Klíčová slova: PAUL bakery; marketing; price; SWOT analysis; targeting; segmentation; positioning; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 5. 2013
Datum podání práce: 2. 5. 2014
Datum obhajoby: 12. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/42958/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: