Využití olympijských her pro marketingovou komunikaci značek

Název práce: Využití olympijských her pro marketingovou komunikaci značek
Autor(ka) práce: Košťálová, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vacek, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce na téma ,,Využití olympijských her pro marketingovou komunikaci značek'' nejdříve teoreticky shrnuje téma olympijského marketingu a olympijského sponzoringu a dále rozebírá olympijské symboly, které jsou pro tento druh marketingu a sponzoringu klíčové. Cílem práce je zhodnocení znalosti mezinárodních partnerů olympijských her a Českého olympijského týmu v rámci Zimních olympijských her v Soči 2014. Ve výzkumné části je tato znalost zkoumána dvěma dotazníky, které jsou porovnány a vyhodnoceny. Na konec je uvedeno několik doporučení formulovaných na základě výsledků dotazníkové šetření.
Klíčová slova: Zimní olympijské hry v Soči 2014; Český olympijský tým; sponzoring; olympijský marketing; olympijské hry
Název práce: The Use of Olympic Games for Brand Marketing Communications
Autor(ka) práce: Košťálová, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vacek, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis ,,The Use of Olympic Games for Brand Marketing Communications'' theoretically summarizes the theme of the Olympic marketing and sponsorship of the Olympic and analyzes the Olympic symbols which are crucial for this kind of marketing and sponsorship. The aim of this thesis is to assess knowledge of international partners of the Olympic Games and the Czech Olympic team at the Olympic Winter Games in Sochi 2014. The empirical part of this knowledge is based on two questionnaires which are compared and evaluated. At the end of this thesis, there are a few recommendations formulated on the basis of the survey results.
Klíčová slova: Olympic games; Olympic marketing; Sponzoring; Winter Olympic games Sochi 2014; Czech Olympic team

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 10. 2013
Datum podání práce: 15. 5. 2014
Datum obhajoby: 18. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44639/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: