Digitální marketing jako součást komunikačního mixu

Název práce: Digitální marketing jako součást komunikačního mixu
Autor(ka) práce: Trávníčková, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je vymezit pozici digitálního marketingu v komunikačním mixu a na základě analýzy dat ukázat, jak se mění jeho role v čase. Současně jsou představeny i z hlediska marketingu významné trendy z oblasti informačních a komunikačních technologií.
Klíčová slova: komunikační mix; Internet; mediatypy; digitální marketing
Název práce: Digital marketing as a part of the communication mix
Autor(ka) práce: Trávníčková, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master thesis aims to define the position of digital marketing within the communication mix, and via data analysis show its changing role in the course of time. At the same time, the thesis presents major trends in information and communication technologies influencing the field of marketing.
Klíčová slova: communication mix; Internet; mediatypes; digital marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 10. 2012
Datum podání práce: 1. 6. 2014
Datum obhajoby: 26. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39681/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: