Potřeby klienta 3PL poskytovatele

Název práce: Potřeby klienta 3PL poskytovatele
Autor(ka) práce: Coňková, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Jirsák, Petr
Oponenti práce: Vinš, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá outsourcingem logistických služeb. V teoretické části práce je obecně popsán outsourcing logistických služeb, výhody a nevýhody outsourcingu, historie, současný stav trhu logistických služeb a postoj poskytovatelů logistických služeb k udržitelnému rozvoji. Dále jsou popsány fáze outsourcovaného procesu, smluvní uspořádání a nástroje, které pomáhají řídit outsourcovaný vztah. V praktické části jsou na základě hloubkových rozhovorů analyzovány potřeby klienta 3PL. Na základě výstupů z hloubkových rozhovorů jsou navržena doporučení, která mají za úkol zvýšit spokojenost klienta a dále rozvíjet a prohlubovat spolupráci. Cílem práce je zjistit mezery mezi požadavky na logistického poskytovatele a skutečným stavem poskytovaných služeb.
Klíčová slova: key performance indicators; 3PL poskytovatel; outsourcing logistiky
Název práce: Client´s Needs in the Relationship with 3PL Provider
Autor(ka) práce: Coňková, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Jirsák, Petr
Oponenti práce: Vinš, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Master's Thesis focuses on outsourcing of logistics services. In the theoretical part of the thesis there is a general description of outsourcing of logistics services, advantages and disadvantages of logistics outsourcing, history and current state of the logistic market and attitude of providers of logistics services towards sustainable development. Next part of the thesis describes phases of outsourcing process, types of contracts and tools that help control outsourcing relationship. In the practical part of the thesis in-depth interviews are used to analyze needs of 3PL client. Based on the information gathered from the in-depth interviews recommendations are created. These recommendations are supposed to raise client's satisfaction and evolve and improve cooperation. The aim of this Master's Thesis is to determine gaps between client's request and real state of provided services.
Klíčová slova: key performance indicators; logistics outsourcing; 3PL provider

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra logistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 9. 2013
Datum podání práce: 30. 5. 2014
Datum obhajoby: 10. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44159/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: