Nástroje propagace destinací založené na moderních technologiích a jejich využití městskými úřady

Název práce: Nástroje propagace destinací založené na moderních technologiích a jejich využití městskými úřady
Autor(ka) práce: Hofrajtrová, Helena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vláčil, Jan
Oponenti práce: Mitwallyová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá činností veřejné správy v oblasti propagace destinací. Konkrétně je zaměřena na přístup městských úřadů k využití moderních technologií pro rozvoj turismu a zvýšení povědomí o městě. V teoretické části práce je popsána role veřejné správy v cestovním ruchu a při propagaci destinací. Jejím jádrem je představení jednotlivých nástrojů, které městské úřady mohou používat k propagaci území, s přihlédnutím zejména k využití informačních a komunikačních technologií. V praktické části je analyzováno užití popsaných nástrojů u vybraných měst. Cílem práce je na základě této analýzy vyhodnotit přístup městských úřadů k moderním formám propagace destinací.
Klíčová slova: moderní technologie; propagace; turismus; městský úřad; veřejná správa
Název práce: Methods and strategies for advertising holiday destinations based on modern technologies and their utilization by municipal authorities
Autor(ka) práce: Hofrajtrová, Helena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vláčil, Jan
Oponenti práce: Mitwallyová, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis inquires into public administration activities in the sphere of advertising holiday destinations. It specifically concentrates on the approach of municipal authorities regarding utilization of modern technologies for the growth of the tourist industry and increase of public awareness of their towns. In the theoretical section, the role of public administration in tourism and advertising holiday destinations is described. It focuses on introducing particular methods and strategies that can be used by municipal authorities to publicise their territories, taking into account utilization of information and communication technologies. In the practical part, utilization of the delineated strategies is analysed for selected towns. The aim of the thesis is -- on the basis of this analysis -- to assess the approach of municipal authorities to modern forms of advertising holiday destinations.
Klíčová slova: public administration; municipal authority; modern technologies ; advertising; tourist industry

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomie a hospodářská správa/Veřejná správa
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Národohospodářská fakulta
Katedra: Katedra práva

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 6. 2013
Datum podání práce: 20. 12. 2013
Datum obhajoby: 19. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43543/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: