Analýza sortimentu spoločnosti Decodom s.r.o

Název práce: Analýza sortimentu spoločnosti Decodom s.r.o
Autor(ka) práce: Gejdoš, Matúš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Kollár, František
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práca sa zaoberá slovenskou spoločnosťou na výrobu nábytku Decodom s.r.o., ktorá vyrába a predáva kuchynský, obývací, spálňový a sektorový nábytok. Autor vychádza z teórie marketingového mixu -- výrobok a jeho inovácie a teórie životného cyklu. Pomocou analýzy sortimentu skúma, či sú inovácie vhodnou súčasťou stratégie na stlmenie dopadov hospodárskej krízy na chod a prosperitu spoločnosti. Práca poukazuje na dôležitosť inovácií pri výrobe a predaji nábytku. Bakalárska práca je zameraná na určitú časť sortimentu -- plánované kuchyne z produktovej rady Decoplan.
Klíčová slova: inovácie; nábytok; analýza; výrobok; sortiment
Název práce: Analýza sortimentu spoločnosti Decodom s.r.o
Autor(ka) práce: Gejdoš, Matúš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Kollár, František
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práce se zabývá slovenskou společností Decodom s.r.o., která vyrábí a prodává kuchyňský, obývací, ložnicový a sektorový nábytek. Autor vychází z teorie marketingového mixu -- výrobek a jeho inovace a teorie životního cyklu. Pomocí analýzy sortimentu zkoumá, jestli jsou inovace vhodnou součástí strategie pro ztlumení dopadů hospodářské krize na chod a prosperitu společnosti. Práce poukazuje na důležitost inovací při výrobě a prodeji nábytku. Bakalářská práce je zaměřená na určitou část sortimentu -- plánované kuchyně z produktové řady Decoplan.
Klíčová slova: nábytek; analýza; produktová řada; sortiment; inovace
Název práce: Product range analysis of Decodom company
Autor(ka) práce: Gejdoš, Matúš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Kollár, František
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The thesis deals with the Slovak furniture company Decodom s.r.o which manufactures and sells, kitchen, living room, bedroom and sector furniture. The author based his thesis on the marketing mix theory -- the product, its innovation and life cycle. With the help of the analysis of the product range, the thesis examines if the innovations are an adequate part of the strategy to dampen the impact of the economic crisis on the company and it's prosperity. The thesis highlights the importance of innovation in the manufacture and sale of furniture. The bachelor's thesis deals with a certain part of the product range -- planned (pre-made) kitchens from the Decoplan product line.
Klíčová slova: innovations; analysis; product; product range; furniture

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 10. 2013
Datum podání práce: 31. 5. 2014
Datum obhajoby: 28. 5. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44338/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: