Spotřebitelský trh kávy v ČR

Název práce: Spotřebitelský trh kávy v ČR
Autor(ka) práce: Sapáková, Hana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Drozen, František
Oponenti práce: Šípek, Ladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem této bakalářské práce je spotřebitelský trh kávy v České republice. Konkrétně se tato práce zaměřuje na český trh s kávou z pohledu nabídky a poptávky. Pojem nabídka zde zastupují kavárenské řetězce, kavárny a kamenné obchody nabízející balenou kávu. Trh s kávou v České republice je charakteristický vysoce konkurenčním prostředím. Na druhé straně je definována poptávka dvou diferencovaných specifik místa konzumace kávy, a to s převahou konzumace doma či s převahou konzumace kávy mimo domov. Cílem práce je zanalyzovat a zhodnotit aktuální stav a charakteristické znaky nabídky a poptávky na trhu s kávou v České republice. Konstrukce stavu aktuálních preferencí českých spotřebitelů je sestavena na základně provedeného dotazníkového šetření.
Klíčová slova: poptávka; spotřebitelský trh; nabídka; Česká republika; káva
Název práce: The consumer market of coffee in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Sapáková, Hana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Drozen, František
Oponenti práce: Šípek, Ladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theme of this thesis is the consumer market of coffee in the Czech Republic. Specifically, this work focuses on the Czech coffee market in terms of supply and demand. The term offer here is represented by coffee chains, cafés and shops offering packed coffee. Coffee market in the Czech Republic is characterized by a highly competitive environment. On the other hand, demand for coffee can be specified by the place of its consumption, with prevailing consumption at home or with prevailing consumption of coffee out of home. The aim of this thesis is to analyze and evaluate the current status and characteristics of supply and demand in the coffee market in the Czech Republic. The structure of the current state of Czech consumers' preferences is prepared on the basis of a questionnaire survey.
Klíčová slova: consumer market; coffee; demand; the Czech Republic; offer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 6. 2013
Datum podání práce: 3. 6. 2014
Datum obhajoby: 10. 9. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43496/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: