Analýza e-marketingové strategie společnosti Europ Assistance s.r.o

Název práce: Analýza e-marketingové strategie společnosti Europ Assistance s.r.o
Autor(ka) práce: Egert, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Kostaš, Jurij
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce analyzuje e-marketingovou strategii společnosti Europ Assistance s.r.o. a metodou komparace zjišťuje situaci u konkurence. V první části práce je představena společnost a její produkty. Dále práce analyzuje produkty a internetovou prezentaci konkurence. Závěrečné kapitoly práce se poté zabývají analýzou internetových stránek a komunikační strategií společnosti Europ Assistance. Zjištěné skutečnosti jsou v jednotlivých kapitolách porovnávány s konkurencí. Součástí práce je také uživatelské testování jednotlivých internetových stránek společnosti lidmi, kteří nikdy tyto stránky neviděli. Toto uživatelské testování přináší cenné informace ke zlepšení struktury a obsahu stránek. Výsledkem práce je zhodnocení silných a slabých stránek e-marketingové strategie společnosti Europ Assistance s.r.o.
Klíčová slova: Europ Assistance; e-marketing; analýza e-marketingové straregie
Název práce: Analysis of the emarketing strategy of the company Europ Assistance s.r.o
Autor(ka) práce: Egert, Michal
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Kostaš, Jurij
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis analyzes the e-marketing strategy of the company Europ Assistance s.r.o and compares it with its competitiors. First part of this work presents the company and its products. The second part analyzes the products and web presentation of the competitors. The final chapters then deal with the analysis of the website and communication strategy of the company Europ Assistance. Findings in the individual chapters are compared with the competitors. The thesis also includes user testing of individual company websites by users who have never seen the website. This testing provides valuable information for improving the structure and content of the site. Result of this thesis is the evaluation of the strengths and weaknesses of the e-marketing strategy of the company Europ Assistance s.r.o.
Klíčová slova: emarketing; Europ Assistance; analysis of the emarkeitng strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 10. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2014
Datum obhajoby: 11. 9. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44343/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: