Analýza hodnoty značky společnosti Student Agency

Název práce: Analýza hodnoty značky společnosti Student Agency
Autor(ka) práce: Čalkovská, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Komárková, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analyzováním hodnoty značky vybrané společnosti pomocí modelu customer-based brand equity. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení pojmů a metod měření hodnoty značky. Praktická část práce je následně věnována analýze jednotlivých determinantů a jejich vlivu na celkovou hodnotu značky.
Klíčová slova: David Aaker; hodnota značky; značka
Název práce: Analysis of the Brand Value of Student Agency Company
Autor(ka) práce: Čalkovská, Eva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Komárková, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on analysing brand value of the selected company using the model of customer-based brand equity. Theoretical part focuses on explaining the terms and methods of measuring brand value. The subsequent pratical part is dedicated to analysis of individual determinants and their impact on the overall brand value.
Klíčová slova: David Aaker; brand equity; brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 12. 2012
Datum podání práce: 30. 6. 2014
Datum obhajoby: 10. 9. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/40565/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: