Analýza nástrojů marketingové komunikace Ráááádia Impuls

Název práce: Analýza nástrojov marketingovej komunikácie Ráááádio Impuls
Autor(ka) práce: Matuščáková, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Kubák, Matúš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto diplomovej práce je analyzovať nástroje marketingovej komunikácie Rádia Impuls. V teoretickej časti tejto práce je definovaná marketingová komunikácia, masová a osobná komunikácia, typy marketingovej komunikácie, nadlinková a podlinková marketingová komunikácia. V práci sa ďalej venujem okrem predstavenia rozhlasového trhu v Českej republike a postavenia Rádia Impuls, definovaniu hodnôt, vízii a misie značky Ráááádio Impuls, positioningu, identite a poslaniu, analýze použitých nástrojov marketingovej komunikácie rádia. Taktiež je v tejto diplomovej práci prevedený a vyhodnotený výskum a z neho vyplývajúce doporučenia.
Klíčová slova: marketingová komunikácia; positioning; podlinková komunikácia; nadlinková komunikácia
Název práce: Analýza nástrojů marketingové komunikace Ráááádia Impuls
Autor(ka) práce: Matuščáková, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Kubák, Matúš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je analyzovat nástroje marketingové komunikace Rádia Impuls. V teoretické části práce je definována marketingová komunikace, masová a osobní komunikace, typy marketingové komunikace, nadlinková a podlinková komunikace. Kromě představení rozhlasového trhu v České republice a postavení Rádia Impuls se věnuji definici hodnot, vizi a misi značky Ráááádio Impuls, pozitioningu, identitě, poslání a analýze použitých nástrojů marketingové komunikace rádia. Taktéž je v této diplomové práci proveden a vyhodnocen výzkum a z něho vyplývající doporučení.
Klíčová slova: podlinková komunikace; nadlinková komunikace; marketingová komunikace
Název práce: Analysis of marketing communication tools of Ráááádio Impuls
Autor(ka) práce: Matuščáková, Lenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Kubák, Matúš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The purpose of this diploma thesis is to analyze the tools of the marketing communication of Radio Impuls. The definition of marketing communication, mass and personal communication, the various types of marketing communication as well as above the line and below the line communication are outlined in the theoretical part. Further on, apart from introduction of a radio market in the Czech Republic and the placing of Radio Implus in the this market, I focused on defining the values, vision and mission of the brand Ráááádio Impuls, as well as the positioning, identity and the marketing communication tools of the radio. Finally, I conducted the research, described the results and consequent recommendations.
Klíčová slova: below the line communication; above the line communication; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 9. 2013
Datum podání práce: 1. 5. 2014
Datum obhajoby: 15. 9. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44211/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: