Online marketing v hotelnictví

Název práce: Online marketing v hotelnictví
Autor(ka) práce: Vachková, Rita
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Pařízek, Karel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá online marketingem a jeho aplikací a využitím v oblasti hotelnictví. Cílem práce je seznámit čtenáře s touto problematikou a v rámci tohoto cíle vytvořit studii s komplexním pohledem na online marketing v hotelnictví, kterou dále doplňuje vlastní výzkum. V rámci primárního výzkumu je stanoven dílčí cíl - zhodnotit situaci online marketingu na trhu pražských hotelů a to především z hlediska jejich prezentace na webových stránkách a dále reklamy ve vyhledavačích. Práce je rozdělena do tří částí. Nejdříve je zde teoretické vymezení online marketingu, na které navazuje sekundární výzkum týkající se využití internetu v České republice, následuje zmapování současné situace v oblasti ubytovacích služeb, kde je opět využito sekundárního výzkumu. Práci uzavírá výzkum primární zaměřený na online marketing hotelů v Praze. Celá práce je realizována ve spolupráci se společností Blueberry.cz Apps, s.r.o.
Klíčová slova: hotelnictví ; online marketing; internet
Název práce: Online marketing in hotel industry
Autor(ka) práce: Vachková, Rita
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Pařízek, Karel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is focused on online marketing and its application and use in hotel industry. The aim is to familiarise the reader with this issue and in the context of this objective create a study with a comprehensive view on online marketing in hotel industry, that is further complemented by the own research. In the context of primary research was determined the sub-objective - to analyse the situation of online marketing on the market of hotels in Prague, especially in terms of their internet presentation and advertising in search engines. The thesis is divided into three parts. First is a theoretical definition of online marketing, which is followed by secondary research concerning the usage of internet in the Czech Republic, then there is a mapping of the current situation in hotel industry, where is again used secondary research. The thesis concludes with primary research focused on the online marketing of hotels in Prague. Whole thesis is carried out in cooperation with the company Blueberry.cz Apps, s.r.o.
Klíčová slova: online marketing; Internet; hotel industry

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 5. 2013
Datum podání práce: 30. 6. 2014
Datum obhajoby: 17. 9. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43204/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: