-

Název práce: Marketing Strategy of a Multinational Company for Emerging Markets of CIS States
Autor(ka) práce: Bartes, Karel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Sedlacký, Martin
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The saturation of Western markets, strong and predatory competition, and the end of supranational state units, all these factors have contributed to eminent interest of multinational companies in the newly created markets of the Commonwealth of Independent States. For that reason, the thesis discusses marketing theories as well as a wide range of marketing strategies and tools tailored to local specific cosmetics markets based on executed situation analysis.
Klíčová slova: cosmetics; emerging markets; CIS; marketing strategy; strategy; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 11. 2007
Datum podání práce: 26. 11. 2007
Datum obhajoby: 28. 1. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7016/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: