Komunikační mix lídra českého elektronického trhu práce

Název práce: Komunikační mix lídra českého elektronického trhu práce
Autor(ka) práce: Otáhalová, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Malůšková, Denisa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je kompletní analýza komunikačního mixu společnosti LMC s.r.o., jež vede elektronický trh práce v ČR, a jeho následná optimalizace. V první části jsou obecně charakterizovány jednotlivé složky komunikačního mixu a vliv právní regulace na jejich používání. Hlavním obsahem praktické části je představení společnosti LMC, stanovení cílů a následná analýza. Na základě získaných údajů jsou pak navržena patřičná řešení pro optimalizaci komunikačního mixu společnosti, jejíž produkty a služby lze využívat jen přes internet.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Podnikání a právo
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 11. 2007
Datum podání práce: 27. 11. 2007
Datum obhajoby: 24. 1. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7039/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: