Finanční řízení marketingových aktivit společnosti Ahold v ČR

Název práce: Finanční řízení marketingových aktivit společnosti Ahold v ČR
Autor(ka) práce: Hubáček, David
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Beneš, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním tématem, kterým se má diplomová práce zabývá, je řešení marketingových aktivit společnosti Ahold v ČR s profilací na vybrané druhy marketingových aktivit této společnosti a ohledem na stávající konkurenci. V úvodní části mé diplomové práce krátce shrnu teoretická východiska, která pak ve zbývající části přímo aplikuji na společnost Ahold v ČR. Ve druhé, analytické části mé práce představím nejprve společnost Ahold a poté provedu jednotlivé analýzy. Za pomoci vybraných analýz navrhnu kroky, kterými by se měla společnost ubírat a zhodnotím, zda jsou pro společnost aplikovatelné v praxi.
Klíčová slova: marketingová strategie; komerční komunikace; marketingová komunikace
Název práce: Financial management of marketing activities of the Ahold Company in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Hubáček, David
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Beneš, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main theme which my thesis deals is the solution of marketing activities of the Ahold Company in the Czech Republic with profiling on the selected types of marketing activities of this company in consideration of existing competition. In the first part of my thesis, I briefly summarize the theoretical background, which then in the rest of part directly applies into Ahold Company in the Czech Republic. In the second, analytical part of my work, firstly I introduce the Ahold Company and then I analyze individual analysis. With the help of selected analysis I suggest steps which the company should take off and evaluate whether the steps are applicable in practice for the company.
Klíčová slova: marketing communication; marketing strategy; commercial communications

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 2. 2013
Datum podání práce: 15. 5. 2013
Datum obhajoby: 15. 9. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41495/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: