Specifika marketingové komunikace cílené na seniory a nekalé praktiky vůči nim

Název práce: Specifika marketingové komunikace cílené na seniory a nekalé praktiky vůči nim
Autor(ka) práce: Nováková, Vendula
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Pudil, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předkládaná diplomová práce "Specifika marketingové komunikace cílené na seniory a nekalé praktiky vůči nim" má za cíl přiblížit čtenáři způsoby a nátlakové metody, kterými obchodníci nutí seniory kupovat předražené zboží či služby během předváděcích akcí nebo podomních prodejů. Dalším cílem práce je zjištění důvodů, které vedou seniory k navštívení prodejní akce či využití služeb podomních prodejců. Dále se pokusím ve své práci navrhnout doporučení veřejným orgánům a seniorům, jak se nekalým obchodním praktikám bránit. Práce se též zabývá právními regulacemi, demografickou situací a vývojem a manipulací.
Klíčová slova: nekalé obchodní praktiky; podomní prodej; předváděcí akce; manipulace; právní ochrana spotřebitele; senioři
Název práce: Specifics of Marketing Communication Targeted on Seniors and Unfair Practices Against Them
Autor(ka) práce: Nováková, Vendula
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Pudil, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master thesis "Specifics of Marketing Communication Targeted on Seniors and Unfair Practices Against Them" aims to familiarize the reader with the ways and coercive methods by which traders force seniors to buy overpriced goods or services during the selling events or doorstep sales. Another aim is to identify the reasons that lead elderly to attend sales events, or use the services of door-to-door seller. Next, I will try to make recommendations to public authorities and elderly how to prevent unfair trade practices. The thesis also deals with legal regulations, the demographic situation and development, and manipulation.
Klíčová slova: selling events; legal protection of consumers; elderly; unfair trade practices; manipulation; doorstep sales

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 6. 2013
Datum podání práce: 1. 9. 2014
Datum obhajoby: 22. 10. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43314/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: