Moderní nástroje pro podporu řízení studentských týmů, studentské spolupráce, sdílení znalostí a dokumentů

Název práce: Moderní nástroje pro podporu řízení studentských týmů, studentské spolupráce, sdílení znalostí a dokumentů
Autor(ka) práce: Kopp, Jakub
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Albrecht, Jakub
Oponenti práce: Voříšek, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce "Moderní nástroje pro podporu řízení studentských týmů, studentské spolupráce, sdílení znalostí a dokumentů" seznamuje čtenáře s oblastí studentské týmové spolupráce a sdílení znalostí. Práce poskytuje základní teoretické poznatky o spolupráci a charakteristice týmů. Teoretická část práce také zahrnuje stručnou typologii nástrojů. V praktické části práce jsou zjištěny požadavky studentů na nástroje pomocí dotazníkového šetření. Na základě výsledků šetření byly vybrány nástroje, které poté byly porovnány. Následně dva nejlépe hodnocené nástroje byly využity dvěma tříčlennými týmy v praxi. Pomocí dalšího dotazníkového šetření byla získána zpětná vazba od členů těchto týmů. Na základě zpětné vazby byl vybrán optimální nástroj, který pokrývá potřeby studentů při týmové spolupráci.
Klíčová slova: spolupráce; dotazníkové šetření; nástroje pro spolupráci; studenti; tým
Název práce: Modern Tools for Supporting of Leading Student´s Teams, Student´s Cooperation, Sharing of Knowledge and Documents
Autor(ka) práce: Kopp, Jakub
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Albrecht, Jakub
Oponenti práce: Voříšek, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis "Modern Tools for Supporting of Leading Student's Teams, Student's Cooperation, Sharing of Knowledge and Documents" meets readers with sphere of student's cooperation and sharing of knowledge. This work provides the basic theoretical knowledge about cooperation and characteristic of teams. The theoretical part of this work also includes short typology of tools. In the practical part of the work the claims of students for tools with helping of questionnaire are discovered. On the basis of results of questionnaire were chosen the tools that after were compared. Subsequently, the two highest-rated tools were used by two three-membered teams in practice. The feedback from the members of the teams was obtained with the using of another questionnaire survey. On the basis of the feedback the optional tool was chosen. This tool covers needs of students for team's cooperation.
Klíčová slova: team; questionnaire; tools for cooperation; students; cooperation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 8. 2014
Datum podání práce: 17. 12. 2014
Datum obhajoby: 2. 2. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/48859/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: