Image značky Kérastase Paris

Název práce: Imidž značky Kérastase Paris
Autor(ka) práce: Bláhová, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Novotná, Barbora
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom diplomovej práce je zistiť vnímanie značky Kérastase Paris spotrebiteľmi na českom a slovenskom trhu na základe dotazníkového šetrenia. Následne je zistený imidž značky Kérastase Paris porovnaný s identitou značky, s jej stratégiou a hodnotami. Charakterizovaný je typický zákazník značky a navrhnuté marketingová odporúčania pre značku. Ďalej sú v práci skúmané nákupné zvyklosti v oblasti vlasovej starostlivosti v SR a ČR.
Klíčová slova: spotrebné chovanie; hodnota značky; positioning; identita; imidž; značka; vlasová starostlivosť; word of mouth; marketingová komunikácia; budovanie značky; L´Oréal; Kérastase Paris; marketingový mix
Název práce: Image značky Kérastase Paris
Autor(ka) práce: Bláhová, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Novotná, Barbora
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je zjistit vnímání značky Kérastase Paris spotřebiteli na českém a slovenském trhu na základě dotazníkového šetření. Následně je zjištěný image značky Kérastase Paris porovnaný s identitou značky, s její strategií a hodnotami. Charakterizovaný je typický zákazník značky a navrženy marketingová doporučení pro značku. Dále jsou v práci zkoumány nákupní zvyklosti v oblasti vlasové péče v SR a ČR.
Klíčová slova: marketingová komunikace; budování značky; L´Oréal; marketingový mix; vlasová péče; positioning; identita; image; Kérastase Paris; značka; word of mouth; hodnota značky
Název práce: Image of the brand Kérastase Paris
Autor(ka) práce: Bláhová, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Novotná, Barbora
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of the diploma thesis is to determine a perception of the brand Kérastase Paris by consumers in Czech republic and Slovakia and compare it with the identity of the brand. I want to expose consumer habbits in the field of hair care and find out opinion about marketing communication of the brand Kérastase, that is supposed to correspondent with the brand strategy. I also want to expose main characteristics of loyal customer of the brand and propose some marketing recommendation for the brand Kérastase Paris.
Klíčová slova: identity; building of brand; hair care; brand; L´Oréal; brand value; positioning; Kérastase Paris; image; marketing communication; markting mix; word of mouth

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 2. 2014
Datum podání práce: 17. 12. 2014
Datum obhajoby: 4. 2. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49308/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: