Marketingová komunikace divadla Kalich k muzikálu Mauglí

Název práce: Marketingová komunikace divadla Kalich k muzikálu Mauglí
Autor(ka) práce: Michalovský, Jakub
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Myjavcová, Renáta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci divadla Kalich s využitím sociálních sítí a Facebook aplikací použitých pro zlepšení marketingové komunikace. V teoretické části jsou vymezeny pojmy marketingu, marketingového mixu, marketingová komunikace a marketingová komunikace na Facebooku. Praktická část již konkrétně pojednává o marketingové komunikaci divadla v praxi. Cílem práce je přiblížit možnost nového způsobu tvorby komunikace k novému muzikálu Mauglí prostřednictvím sociálních sítí skrze nejrůznější aplikace a s nimi spjatou placenou propagaci.
Klíčová slova: Divadlo Kalich; Mauglí; Marketingová komunikace; Marketing
Název práce: Marketing Communications of the Kalich theater for its musical Mowgli
Autor(ka) práce: Michalovský, Jakub
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Myjavcová, Renáta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Bachelor thesis deals with marketing communications of the Kalich theatre using social networks and Facebook applications used in order to improve marketing communications. The theoretical part defines the concepts of marketing, marketing mix, marketing communication and marketing communication on Facebook. The practical part specifically discusses the theatre's marketing communications in practice. The aim o the thesis is to bring the possibility of a new way of making communication for the new musical Mowgli through social networks by using a variety of applications together with paid advertising.
Klíčová slova: Marketing communications; Marketing; Mowgli; Kalich theatre

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 5. 2014
Datum podání práce: 30. 11. 2014
Datum obhajoby: 21. 1. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47551/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: