Vývoj a aplikace vztahového marketingu

Název práce: Vývoj a aplikace vztahového marketingu
Autor(ka) práce: Kohoutová, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce Vývoj a aplikace vztahového marketingu se zabývá historickým vznikem a jednotlivými přístupy vztahového marketingu, které vedou k vytvoření dlouhodobých a tedy vzájemně výhodných partnerství s klíčovými stranami. Autorka dále vysvětluje obsah pojmu CRM, podmínky pro kvalitní řízení vztahů se zákazníky a rozebírá jednotlivé aspekty, které se významně podílejí na získání zákazníkovy důvěry a z dlouhodobého hlediska i loajality. Praktická část byla zpracována jako ilustrace teoretických poznatků na příkladu konkrétní společnosti Tesco, jenž úspěšně dokázala připravit program Clubcard, podporující loajalitu zákazníků a v závěru byla doplněna o vlastní průzkum mezi 160 studenty VŠ, který se zaměřoval na frekvenci využití věrnostních programů a ochotu poskytování osobních dat.
Klíčová slova: vytváření důvěry; zákazníkem vnímaná hodnota; řízení vztahů se zákazníky; vztahový marketing
Název práce: Development and application of relationship marketing
Autor(ka) práce: Kohoutová, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Kolouchová, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor thesis "Development and application of relationship marketing", deals with the historical origin of individual relationship marketing approaches that lead to the creation of long-term and therefore mutually beneficial partnerships with key parties. The author also explains the concept of CRM, the conditions for quality customer relationship management and discusses the different aspects that contribute significantly to the gaining of customer trust and loyalty for the long term. The practical part illustrates the theoretical knowledge on the specific example of Tesco company, what successfully managed to create the Clubcard program, supporting customer loyalty. The practical part was complemented by a survey of 160 university students, with the focus on the frequency of use for the loyalty program and the willingness of a individual to provide personal data.
Klíčová slova: building trust; customer relationship management; customer perceived value; relationship marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 3. 2014
Datum podání práce: 2. 6. 2014
Datum obhajoby: 21. 1. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47355/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: