Problematika globalizace komerčních komunikací na národních trzích

Název práce: Problematika globalizace komerčních komunikací na národních trzích
Autor(ka) práce: Šik, Stanislav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Dúbravská, Pavla
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá problematikou globálně vyvářených komunikačních kampaní a jejich následnou adaptaci na lokální trhy. Toto téma zkoumá z hlediska kulturních odlišností, jazykových bariér a geografických podmínek. Nabízí strategický postup tvorby kampaní, které budou používány na více trzích a také postup jejich adaptace. Problém nachází v nemožnosti dát jasnou odpověď na to, zda kampaně obecně vzato přizpůsobovat lokálním podmínkám, či nikoliv. Konstatuje, že rozhodnutí je potřebné učinit na podnikové úrovni, ve vztahu k marketingové a komunikační strategii.
Klíčová slova: marketing; globalizace; kultura; komerční komunikace; reklama
Název práce: Problems of globally created communication campaigns and their usage on local markets
Autor(ka) práce: Šik, Stanislav
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Dúbravská, Pavla
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 12. 2007
Datum podání práce: 1. 12. 2007
Datum obhajoby: 30. 1. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7104/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: