Marketingové nástroje festivalu United Islands a reálné dopady jejich použití

Název práce: Marketingové nástroje festivalu United Islands a reálné dopady jejich použití
Autor(ka) práce: Šimon, Michael
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Riedlbauch, Václav
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce s názvem "Marketingové nástroje festivalu United Islands a reálné dopady jejich použití" se věnuje marketingovým nástrojům využitelným k propagaci hudebních produkcí a ukazuje je na příkladu festivalu United Islands. Cílem práce je okrajově představit specifika pořádání hudebních akcí ve venkovních prostorech, dále detailně popsat marketingové nástroje sloužící k jejich propagaci a za využití marketingového výzkumu doložit, zda nástroje využívané festivalem United Islands jsou zvoleny vhodně či nevhodně. Teoretická část práce se věnuje vymezení pro práci podstatných pojmů a výčtu marketingových nástrojů vhodných pro propagaci hudebních produkcí. Navazující praktická část čerpá z teoretické části a z marketingového výzkumu, za jejichž pomoci vyvozuje, jaké marketingové nástroje jsou vhodné pro propagaci festivalu United Islands a jaká je jejich ekonomičnost a efektivita.
Klíčová slova: festival United Islands; hudební produkce; marketingová komunikace; marketing
Název práce: Marketing tools of the United Islands festival and real impacts of their use
Autor(ka) práce: Šimon, Michael
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Riedlbauch, Václav
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis, entitled "Marketing tools of the United Islands festival and real impacts of their use" is focused on the marketing tools suitable for marketing of musical production and is based on example of the United Islands festival. The goal of this thesis is to marginally present specifications of musical open air productions, to present in detail marketing tools used for promotion of these events and by using data from marketing research to demonstrate whether the tools used by the United Islands festival are chosen correctly or incorrectly. Theoretical part of the thesis is devoted to a definition of work related terms and to list marketing tools suitable for promotion of music productions. The following practical part gain from theoretical part and from marketing research and by using them it deduces what marketing tools are suitable for promotion of the United Islands festival and what is their cost effectiveness and efficiency.
Klíčová slova: United Islands festival; musical production; marketing communication; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 11. 2013
Datum podání práce: 17. 12. 2014
Datum obhajoby: 3. 2. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45628/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
Oponentura
Neveřejný soubor
Stáhnout
Hodnocení vedoucího
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: