Strategická analýza

Název práce: Strategická analýza
Autor(ka) práce: Nováček, Jakub
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Krause, Josef
Oponenti práce: Erlitz, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je vypracování strategické analýzy multikina CineStar Mladá Boleslav z pohledu jeho managementu, která poskytne informace a návrhy na zlepšení využitelné tímto managementem při snaze ovlivnit strategické cíle multikina, které jsou primárně definovány vedením společnosti CineStar, s. r. o. Práce je rozdělena na tři části - teoretickou, metodickou a praktickou. Teoretická část obsahuje definování souvisejících pojmů a zasazení strategické analýzy do kontextu. Část metodická dále identifikuje a popisuje použité metody a nástroje strategické analýzy. Obsahem praktické části je samotná strategická analýza multikina CineStar Mladá Boleslav rozdělená na analýzu nadřazené strategie, vnější analýzu, analýzu stakeholderů a analýzu vnitřních zdrojů a schopností. Výstupy těchto dílčích analýz jsou následně sloučeny v rámci SWOT analýzy a vedou k formulaci strategických doporučení.
Klíčová slova: multikina; kinematografie; strategická analýza
Název práce: Strategic analysis
Autor(ka) práce: Nováček, Jakub
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Krause, Josef
Oponenti práce: Erlitz, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this Master's thesis is to conduct a strategic analysis of the multiplex CineStar Mladá Boleslav from a perspective of its management. This analysis provides information and suggestions for improvement, which this management can use during an effort to influence strategic goals of the multiplex, when these goals are primarily defined by management of the CineStar Company. The thesis is divided into three parts - theoretical, methodical and practical. The theoretical part consists of a definition of related notions and putting a strategic analysis into context. The methodical part identifies and describes applied methods and tools of a strategic analysis. The practical part consists of the strategic analysis of the multiplex CineStar Mladá Boleslav, which is divided into analysis of superordinate strategy, external analysis, analysis of stakeholders and analysis of internal sources and abilities. Outputs of these partial analyses are subsequently consolidated in a SWOT analysis and lead to formulation of strategic recommendations.
Klíčová slova: cinematography; strategic analysis; multiplexes

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 11. 2013
Datum podání práce: 20. 8. 2014
Datum obhajoby: 2. 2. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45605/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
Oponentura
Neveřejný soubor
Stáhnout
Hodnocení vedoucího
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: