Politický marketing

Název práce: Politický marketing
Autor(ka) práce: Hlávková, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Politický marketing, stejně jako politická věda jsou relativně mladé disciplíny, které se neustále vyvíjejí v kontextu dynamických společenských změn vyvolaných technologickými inovacemi. Diplomová práce má za cíl pokrýt souvislosti mezi politikou, politologií a politickým marketingem a uvést je v praxi na základě rozboru politického marketingu vybrané politické strany. Případová studie se týká parlamentních voleb v roce 2013. Práce rozebírá klíčové nástroje marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi, zvolení správných komunikačních cílů a stanovení vhodné komunikační strategie.
Klíčová slova: volby; kampaň; politika; politický marketing
Název práce: Political marketing
Autor(ka) práce: Hlávková, Lenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Political marketing and political science are relatively young disciplines. Their contemporary shape follows the context of the dynamic social changes, caused by the technological innovation. This thesis should try to cover a range of areas, related to the connection between politics, political science and political marketing. The consistent analysis is supplemented by example from practice of the Czech political party. The chosen case study refers to the parliamentary election in 2013. The thesis introduces key tools of marketing communications and their applications on the market, establishing proper communication objectives and shows, how to choose appropriate communication strategy.
Klíčová slova: election; political marketing; politics; campaign

Informace o studiu

Studijní program / obor: Politologie/Politologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 10. 2013
Datum podání práce: 16. 4. 2015
Datum obhajoby: 15. 1. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44923/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: