Využití přímého marketingu v ČSOB, a.s

Název práce: Využití přímého marketingu v ČSOB, a.s
Autor(ka) práce: Mašková, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Kutílková, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce přináší analýzu využívání přímých kampaní v Československé obchodní bance, a.s. Hlavním cílem je přinést celistvý pohled na možnosti využívání přímého marketingu v rámci banky a celý proces vytváření přímých marketingových kampaní. Dále pak má za cíl analyzovat finanční stránku investic do přímého marketingu v Československé obchodní bance, a.s. a odkrýt úspěšné a neúspěšné kampaně. Na příkladech vybrané úspěšné a neúspěšné kampaně jsou analyzovány důvody, proč jsou dané kampaně úspěšné a neúspěšné, a je navrženo řešení pro neúspěšnou kampaň.
Klíčová slova: profitabilita; vyhodnocování; finanční návratnost; přímé kanály; přímý marketing
Název práce: Use of direct marketing in ČSOB, a.s
Autor(ka) práce: Mašková, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Kutílková, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master's thesis deals with analysis of use of direct marketing in Československá obchodní banka, a.s. The aim of this thesis is to introduce use of direct marketing in the bank and the process of realization of direct campaigns. Further the aim of this thesis is to analyze financial investments in direct marketing in Československá obchodní banka, a.s. and reveal successful and failed campaigns. On the example of successful and failed campaigns there is conducted analysis and are defined reasons why given campaigns are successful and unsuccessful. For failed campaign there are proposed solutions and improvements.
Klíčová slova: profitability; financial return; evaluation; direct channels; direct marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 9. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 27. 1. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43728/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: