Interní komunikace v organizaci

Název práce: Interní komunikace v organizaci
Autor(ka) práce: Sibřinová, Andrea
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Marek
Oponenti práce: Palíšková, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá interní komunikací v Agentuře pro podporu podnikání a investic CzechInvest. Jejím hlavním cílem je zanalyzovat současný systém interní komunikace, identifikovat jeho silné a slabé stránky a navrhnout řešení pro jeho zlepšení. Podklady pro analýzu byly získány především z vlastního kvalitativního a kvantitativního průzkumu a interních dokumentů organizace. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se věnuje obecným charakteristikám interní komunikace (definice, subjekty, obsah, cíle, komunikační kanály a prostředky, význam), praktická část byla zpracována na základě výsledků z kvalitativního a kvantitativního výzkumu, přináší samotnou analýzu interní komunikace a konkrétní návrhy, které by efektivitu současného systému měly zvýšit.
Klíčová slova: komunikační prostředky; význam interní komunikace; efektivní interní komunikace; interní komunikace; komunikace
Název práce: Internal communication in an organization
Autor(ka) práce: Sibřinová, Andrea
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Marek
Oponenti práce: Palíšková, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with internal communication at the CzechInvest Investment and Business Development Agency. Its main objective is to analyze the current system of internal communication, identify its strengths and weaknesses and propose solutions for its improvement. Data for the analysis was obtained mainly from the author's own qualitative and quantitative research and the organization's internal documents. The thesis is divided into two parts. The theoretical part covers the general characteristics of internal communication (definition, stakeholders, content, goals, communication channels and means, significance); the practical part was prepared on the basis of the results of qualitative and quantitative research and brings the actual analysis of internal communication as well as specific proposals that should increase the effectiveness of the current system
Klíčová slova: means of communication; significance of internal communication; communication; effective internal communication; internal communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 6. 2012
Datum podání práce: 17. 12. 2014
Datum obhajoby: 4. 2. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43587/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: