Sociální sítě v marketingové komunikaci značky BMW v České republice

Název práce: Sociální sítě v marketingové komunikaci značky BMW v České republice
Autor(ka) práce: Řezníček, Vít
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Králíček, Ivo
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikace společnosti BMW Group Česká republika na sociálních sítích (konkrétně na síti Facebook, Twitter a Instagram). V první části práce jsou popsány formy komerčních komunikací s důrazem na online komunikaci. Druhou část práce tvoří představení značky BMW a jejích aktivit v České republice. Praktickou část práce tvoří 2 části. Nejprve je analyzována komunikace značky BMW na sociální sítích Facebook, Twitter a Instagram. Druhá praktická část je tvořena projektem již realizované soutěže na Instagramu a návrhem projektu spolupráce značky BMW s českými blogery.
Klíčová slova: BMW; blogeři; Facebook; marketingová komunikace; Instagram; sociální sítě
Název práce: Social networks in marketing communication of the BMW brand in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Řezníček, Vít
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Králíček, Ivo
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis analyzes the communication of BMW Group Czech Republic on the social networks (mainly on Facebook, Twitter and Instagram). The first part of the thesis describes different forms of commercial communications with an emphasis on online communication. The second part consists of the introduction of the BMW brand and its activities in the Czech Republic. The practical part consists of 2 parts. The communication of the BMW brand on social networks (Facebook, Twitter and Instagram) is analyzed in the first part. The second part consists of one realized project - the Instagram competition and one project proposal - the cooperation between the BMW brand and Czech bloggers.
Klíčová slova: social networks; marketing communication; Instagram; BMW; bloggers; Facebook

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 6. 2013
Datum podání práce: 12. 12. 2014
Datum obhajoby: 15. 1. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43503/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: