Obchodní a kulturní specifika Pakistánu

Název práce: Obchodní a kulturní specifika Pakistánu
Autor(ka) práce: Hošová, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Štěrba, Vlastimil
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je analýza kulturních a obchodních podmínek v současném Pákistánu a zhodnocení aspektů, v jejichž důsledku došlo k přeměně do současné podoby. Zároveň zahrnuje konkrétní aplikaci kulturních specifik na obchodní vztahy. V první kapitole jsou shrnuty obecné geografické, demografické a ekonomické údaje o Pákistánu. Druhá kapitola se zabývá analýzou kulturních vlastností, což zahrnuje i teorii o národních kulturních dimenzích dle Geerta Hofstedeho. Ve třetí kapitole je hlouběji rozveden vliv kultury na obchodní jednání a pracovní protokol, konkrétněji jsou rozvedeny dílčí body obchodního jednání a chování, které lze od pákistánských partnerů očekávat.
Klíčová slova: obchodní jednání; Pákistán; obchod; náboženství; firemní protokol
Název práce: Business and cultural specifics of Pakistan
Autor(ka) práce: Hošová, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Štěrba, Vlastimil
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of the thesis is analysis of cultural and business conditions in modern Pakistan and evaluation of aspects that led to transition into present state. Simultaneously it includes concrete application of cultural specifics on business relations. First chapter includes general geographical, demographical and economical specifications of Pakistan. Second chapter undertakes analysis of cultural attributes, including the theory of national cultural dimensions by Geert Hofstede. In third chapter is more deeply specified the influence of culture on business meeting and the working protocol, there are specified particular fragments of business meeting and the behaviour that can be expected by pakistani partners.
Klíčová slova: religion; business meeting; trade; business protocol; Pakistan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 6. 2013
Datum podání práce: 10. 5. 2014
Datum obhajoby: 26. 1. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43328/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: