Analýza marketingové strategie a spokojenosti zákazníka společnosti Emirates Airlines

Název práce: Analýza marketingovej stratégie a spokojnosti zákazníka spoločnosti Emirates Airlines
Autor(ka) práce: Valová, Soňa
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Chodelka, Peter
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto bakalárskej práce je pomocou analýzy marketingovej stratégie vysvetliť postavenie lídra na trhu leteckých prepravcov - spoločnosti Emirates Airline. V práci sa popisujú základné princípy marketingu v leteckej doprave, charakteristika spoločnosti, jej postavenie na trhu, SWOT analýza a jej marketingový mix. Úspešnosť vybranej stratégie dokáže či vyvráti vlastný dotazník o efektivite marketingovej stratégie tejto spoločnosti. Na jej základe bude sformulované odporúčanie pre spoločnosť Emirates Airline na zlepšenie prípadných slabých stránok spoločnosti.
Klíčová slova: konkurenčná analýza; marketingový mix; marketingová stratégia; letecké spoločnosti; SWOT analýza
Název práce: Analýza marketingové strategie a spokojenosti zákazníka společnosti Emirates Airlines
Autor(ka) práce: Valová, Soňa
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Chodelka, Peter
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této práce je pomocí analýzy marketingové strategie vysvětlit postavení lídra na trhu leteckých přepravců - společnosti Emirates Airline. V práci se popisují základní principy marketingu v letecké dopravě, charakteristika společnosti, její postavení na trhu, SWOT analýza a její marketingový mix. Úspěšnost vybrané strategie dokáže nebo vyvrátí vlastní dotazník o efektivitě marketingové strategie této společnosti. Na jejím základě bude formulováno doporučení pro společnost Emirates Airline na zlepšení případných slabých stránek společnosti.
Klíčová slova: marketingový mix; SWOT analýza; marketingová strategie; konkurenční analýza; letecké společnosti
Název práce: Marketing strategy and customer satisfaction analysis of Emirates Airline company
Autor(ka) práce: Valová, Soňa
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Chodelka, Peter
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to explain the role of a market leader in the aviation industry,which is Emirates Airline, by analyzing its marketing strategy. This thesis focuses on the basic principles of marketing in the aviation industry, gives characteristics of the company,shows its market position and makes SWOT analysis and marketing mix. The success or the failure of the chosen strategy will be proved by the questionnaire about the efficiency of the marketing strategy of the company. On its behalf, there will be made a recommendation for improvement of any potential weaknesses of the Emirates Airline company.
Klíčová slova: airlines; marketing mix; analysis of competitors; marketing strategy; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 2. 2013
Datum podání práce: 19. 12. 2014
Datum obhajoby: 20. 1. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41460/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: