Analýza marketingové komunikace v MF a MOM

Název práce: Analýza marketingové komunikace v MF a MOM
Autor(ka) práce: Korecká, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit nástroje marketingové komunikace, používané v Muzeu fotografií a moderních obrazových médií v Jindřichově Hradci, jimiž je oslovována veřejnost. Na základě zjištěných údajů jsou doporučena možná řešení pro zlepšení komunikačního mixu konkrétní organizace. Práce dále navrhuje možnost využití festivalu fotografií ke zviditelnění subjektu.
Klíčová slova: nezisková organizace; propagace; sdělovací prostředky; marketingová komunikace
Název práce: Analysis of a Marketing Communication in MF and MOM
Autor(ka) práce: Korecká, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor's thesis is to analyse and evaluate marketing communication tools, used by the Museum of Photography and Modern Visual Media in Jindřichův Hradec, which the public is addressed by. On the basis of the findings there are recommended possible solutions for the improvement of the communication mix of the certain organization. The thesis suggests another possibility of the use of the Photography festival to make the subject visible.
Klíčová slova: marketing communication; news media; non-profit organization; promotion

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 4. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 8. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47498/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: