Analýza produktového portfolia značky Vichy

Název práce: Analýza produktového portfolia značky Vichy
Autor(ka) práce: Bláhová, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Šeredová, Eliška
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá sortimentní skladbou a marketingovým mixem značky Vichy na českém trhu dermokosmetiky. Diplomová práce je založena na metodě vědeckého popisu a analýzy, z níž vyvozené závěry jsou hlavním výstupem této práce. První část práce je část teoretická. Ta slouží jako základ pro vypracování praktické části. Teoretická část se zaměřuje na nejdůležitější aspekty spojené s analýzou marketingového mixu a analýzou portfolia. V praktické části je představena značka Vichy, charakterizován trh a odvětví a představena cílová skupina. Dále jsou provedeny analýzy SWOT, marketingového mixu, portfolia značky a prodejů se zaměřením na přípravky v kategorii péče o pleť. V závěru praktické části jsou navržena konkrétní doporučení, která vychází z marketingových a tržních analýz v předchozích kapitolách.
Klíčová slova: komunikace; marketingový mix; reklama; produkt
Název práce: Product portfolio analysis of the brand Vichy
Autor(ka) práce: Bláhová, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Šeredová, Eliška
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis analyzes product mix and marketing mix of the brand Vichy in the Czech market of dermocosmetics. The thesis is based on the method of scientific description and analysis. The conclusions are the main output of this work. The first part is theoretical and serves as a base for a practical part. The theoretical part focuses on the most important aspects related to the marketing mix analysis and portfolio analysis. The brand Vichy, market, industry of dermocosmetics and target audience are introduced in the practical part. This part also deals with several analyses (SWOT, marketing mix, brand portfolio, sales) with focus on the skin care product category. The practical part contains specific recommendations based on marketing and market analyses in the previous chapters.
Klíčová slova: promotion; communication; marketing mix; product

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 11. 2014
Datum podání práce: 31. 5. 2015
Datum obhajoby: 16. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50362/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: