Analýza marketingového mixu sportovního klubu MFK Nové Město nad Metují

Název práce: Analýza marketingového mixu sportovního klubu MFK Nové Město nad Metují
Autor(ka) práce: Darebník, Radim
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Maur, Vilém
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingový mix neziskové organizace MFK Nové Město nad Metují, amatérského fotbalového klubu, jehož hlavním cílem je nabídnout sportovní činnost mládeži. Analýza byla provedena na základě získání interních informací od vedení klubu a marketingového výzkumu realizovaného prostřednictvím papírového dotazníku. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž teoretická část vymezuje pojem marketingový mix a poukazuje na jeho specifika v oblasti neziskových organizací a sportu. V praktické části je nejprve představen fotbalový klub a popsán jeho stávající marketingový mix, posléze dochází k vyhodnocení marketingového výzkumu, na jehož základě jsou předloženy návrhy ke zlepšení.
Klíčová slova: Marketingový mix; sport; nezisková organizace; marketingový výzkum
Název práce: The Analysis of Marketing Mix of Sport Club MFK Nové Město nad Metují
Autor(ka) práce: Darebník, Radim
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Maur, Vilém
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this bachelor thesis is to analyze marketing mix of organization MFK Nové Město nad Metují. It is amateur football club, which's main goal is to offer sport activity for youth. This analysis was accomplished based on getting internal information from management of the club and marketing research, which was realized by paper questionnaire. The work is divided into two parts. Theoretical part is describing the term Marketing Mix and pointing out the specifics in non-profit organization and sport sphere. In the practical part there is an introduction of football club and description of its current marketing mix. Afterwards there is an evaluation of marketing research. Finally there are presented suggestions for improvement based on marketing research.
Klíčová slova: Marketing mix; sport; non-profit organization; market research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 11. 2014
Datum podání práce: 22. 5. 2015
Datum obhajoby: 20. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50251/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: