Nástroje interní komunikace z pohledu generace Y

Název práce: Nástroje interní komunikace z pohledu generace Y
Autor(ka) práce: Bečan, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Smutný, Zdeněk
Oponenti práce: Klíma, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá problematikou nástrojů interní komunikace z pohledu mladé generace lidí označovaných jako generace Y s důrazem na podnikové sociální sítě. Práce je standardně rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. V teoretické části jsou po úvodní charakteristice interní komunikace a zasazení komunikačního nástroje do procesu komunikace představeny konkrétní nástroje pro interní komunikaci. Dále je představena část podnikových sociálních sítí jako nového trendu v rámci interní komunikace. Výzkumná část navazuje na teoretickou a zkoumá dle stanoveného postupu postoj generace Y k případnému využívání podnikových sociálních sítí v interní komunikaci organizace.
Klíčová slova: podniková sociální síť; sociální síť; komunikační nástroj; interní komunikace; komunikace; generace Y
Název práce: Methods of internal comunication from the point of view of the generation Y
Autor(ka) práce: Bečan, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Smutný, Zdeněk
Oponenti práce: Klíma, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the matter of internal communication methods from the point of view of today's young generation, so called generation Y. It aims on the enterprise social networks. The thesis is divided into the two common parts: the theory and the research. In the theoretical part there is a brief introduction into the field of internal communication; and the communication methods are put into the process of Communication. Further the specific methods for internal communication are introduced. The segment of enterprise social networks as a new way within the internal communication is introduced further mote. The research is connected to the theoretical part and focuses on the position of the generation Y to their potential usage of enterprise social media in internal communication within a certain company. This research is in compliance with the proposed strategy.
Klíčová slova: generation Y; enterprise social network; social network; communication; internal communication; communication tool

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 3. 2014
Datum podání práce: 10. 5. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47382/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: