Analýza postavení firmy na trhu jazykového vzdělávání

Název práce: Analýza postavení firmy na trhu jazykového vzdělávání
Autor(ka) práce: Neoralová, Pavla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Košková, Světla
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je charakterizovat trh jazykového vzdělávání pro veřejnost, upozornit na jeho specifika a posoudit postavení firmy Tutor, s.r.o. na tomto trhu. Teoretická část práce se zabývá definováním odvětví a konkurence, Porterovou analýzou odvětví, analýzou konkurence a konkurenčními strategiemi. Pozornost je zde věnována také výzkumu znalosti značky. Praktická část práce charakterizuje trh jazykového vzdělávání a pomocí Porterovy analýzy studuje působící konkurenční síly. Další text charakterizuje největší konkurenty v oblasti veřejných kurzů, srovnává je navzájem a identifikuje silné a slabé stránky firmy Tutor, na základě kterých jsou v závěru práce formulována doporučení pro udržení a zlepšení postavení firmy na trhu.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 12. 2007
Datum podání práce: 9. 12. 2007
Datum obhajoby: 30. 1. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7162/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: