Zhodnocení potenciálu pro vstup hotelové sítě Hyatt na Český trh

Název práce: Zhodnocení potenciálu pro vstup hotelové sítě Hyatt na Český trh
Autor(ka) práce: Svatošová, Iveta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Kopecký, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V dnešním globalizovaném světě se cestování stalo nedílnou součástí života mnoha lidí. Ať už cestujeme za zábavou, poznáním, či obchodem, vždy si musíme zvolit způsob, jakým budeme v daném místě přebývat. Možností je mnoho, od spaní na lavičce v parku, přes gauč u cizince doma, stan, menší hotelový pokojík, až po luxusní ubytování v jednom ze světových hotelových řetězců. Jedním z takových řetězců je i Hyatt. Skupina Hyatt přitom patří k posledním celosvětovým luxusním hotelovým skupinám, které nemají zastoupení na českém trhu. Proč tomu tak je? Existuje zde stále potenciál pro vstup nové luxusní hotelové sítě na tento trh? A pokud ano, jakou strategii by měla skupina pro vstup zvolit? Na tyto otázky se snaží diplomová práce odpovědět.
Klíčová slova: český hotelový trh; Hyatt; hotelnictví; luxusní hotely
Název práce: Evaluation of the potential of Hyatt Hotels Corporation for entering the Czech market
Autor(ka) práce: Svatošová, Iveta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Kopecký, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In today's globalized world traveling has become an integral part of many people's lives. Whether traveling for pleasure, entertainment, or business, you always have to find a place to stay during your travels. There are many options - sleeping on a park bench, on a sofa at some stranger's house, in a tent, in a small hotel room or in a luxury apartment in one of the world's famous hotel chains. One such chain is Hyatt. Yet, Hyatt is one of the last worldwide hotel chains not represented in the Czech Republic. Why is this so? Is there still a potential for a new luxury hotel chain to enter this market? And if so, which entering strategy shall the chain choose? The aim of the thesis is to answer these questions.
Klíčová slova: hospitality; luxury hotels; Czech hospitality market; Hyatt

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 9. 2013
Datum podání práce: 20. 4. 2015
Datum obhajoby: 26. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/43888/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: