Uživatelské hodnocení a jeho vliv na ochotu ke koupi v online prostředí

Název práce: Uživatelské hodnocení a jeho vliv na ochotu ke koupi v online prostředí
Autor(ka) práce: Kovářová, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je definovat vliv recenzí na potenciální zákazníky v online prostředí. Definovat druhy recenzí, které by spotřebitele v kupním rozhodovacím procesu ovlivnili pozitivně, a které naopak pro potenciální zákazníky odpovídající hodnotu nemají. Recenze budou porovnány nejen z pohledu strukturovanosti respektive nestrukturovanosti, ale také z obsahové části publikovaného textu: jeho formy, délky, odbornosti a jazykové kvality. K zjištění výše uvedeného bude využita kontaktní metoda kvalitativního výzkumu v podobě osobního interwiev s dobrovolnými respondenty, kteří budou osloveni pomocí sociální sítě. Cílem výzkumu nebude pouze zjistit, jaké recenze mají největší vypovídající hodnotu pro uživatele, ale také definovat, jakou formu vyjádření recenzenti preferují a jak zajistit, aby spotřebitele psali hodnotné a kvalitní recenze.
Klíčová slova: Spokojenost zákazníka; Kupní rozhodovací proces; Online prostředí; Uživatelské hodnocení; Potenciální zákazník
Název práce: User Rating and its Impact on the Willingness to Buy in Online Environments
Autor(ka) práce: Kovářová, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this Bachelor Thesis is to define the impact of reviews on potential customers in the online environments. It defines the types of reviews that influence customers positively in their buying decision process and which of them do not have a requisite value for potential customer. Reviews will be compared not only from the structuring or no-structuring viewpoint but also from the content of the published text: its form, length, expertises and language quality. To determine the above will be used the contact method or qualitative research in the form of a personal interview with voluntary respondents who will be contacted via the social network. The goal of the research will not be only to determine what the reviews have the greatest informative value for users, but also to define what form of expression reviewers prefer and how to ensure that consumers will write a valuable and quality reviews.
Klíčová slova: Online Enviroments; Buying Decision Process; User Rating; Potencial Customer; Customer Safisfaction

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 12. 2013
Datum podání práce: 30. 4. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45992/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: