Odbytová strategie vybrané firmy

Název práce: Odbytová strategie vybrané firmy
Autor(ka) práce: Ballošová, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sato, Alexej
Oponenti práce: Langpaul, Richard
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se věnuje problematice odbytových trhů společnosti PRECIZ, s.r.o. v návaznosti na Exportní strategii České republiky pro období 2012 - 2020. V té Ministerstvo průmyslu a obchodu stanovilo mimo jiné koncepci nových cílových zemí českého exportu - tzv. prioritních a zájmových zemí. Analýzou odbytové strategie společnosti PRECIZ, s.r.o., která je středně velkou strojírenskou firmou, se pokusím potvrdit hypotézu, že trhy prioritních zemí stanovené v Exportní strategii jsou pro společnost PRECIZ, s.r.o. nevhodné. Tím poukážu na jednostranné zaměření Exportní strategie, která je koncipována tak, že podporuje export zejména v oblasti výrobků s vysokou přidanou hodnotou, export investičních celků, know-how a služeb. Dílčím cílem práce je na základě výpočtu potenciálu trhu specifikovat pro společnost PRECIZ, s.r.o. nové potenciální odbytové trhy z oblasti Evropské unie.
Klíčová slova: Exportní strategie České republiky; Odbytová strategie; SWOT analýza; Potenciál trhu
Název práce: Sales strategy of a company
Autor(ka) práce: Ballošová, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sato, Alexej
Oponenti práce: Langpaul, Richard
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Bachelor thesis is devoted to the sales strategy of the company PRECIZ, s.r.o. in connection to the "Export Strategy of the Czech Republic for years 2012 - 2020''. In the Export Strategy sets the Ministry of Industry and Trade among others the concept of new target markets for the Czech exporters - known as the priority and interest markets. According to the analysis of the sales strategy of PRECIZ, s.r.o., a medium-sized engineering company, I would like to validate the idea that the priority markets given in the Export Strategy of the Czech Republic are not suitable for the company's intentions. Due to this fact I would like to point out the one-sidedness of the Export Strategy which supports especially the export of goods with a high value added, export of investments, know-how and services. Another target of the bachelor thesis is to make a calculation of the markets potential and to specify new potential European Union markets for the company PRECIZ, s.r.o.
Klíčová slova: Sales strategy; SWOT analysis; Markets potential; Export Strategy of the Czech republic

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 5. 2014
Datum podání práce: 20. 4. 2015
Datum obhajoby: 28. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/48029/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: