Marketingový mix ve službách

Název práce: Marketingový mix ve službách
Autor(ka) práce: Matoušková, Zuzana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Luštický, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat současný marketingový mix společnosti zaměřené na sektor služeb. Dále zpracuji SWOT analýzu, pomocí které zhodnotím vnitřní i vnější situaci dané společnosti. Rovněž porovnám mnou vytvořenou SWOT analýzu s analýzou zpracovanou managementem firmy či další externí osobou. Toto srovnání umožní vedení společnosti pohlížet na firmu z více úhlů. Po podrobném rozboru všech částí analýzy navrhnu určitá doporučení ke změně marketingového mixu. Z těchto návrhů bude vedením a stěžejními zaměstnanci vybráno inovativní opatření, které bude zrealizováno.
Klíčová slova: SWOT analýza; rozšířený marketingový mix; marketing služeb; služby
Název práce: Marketing Mix in Services
Autor(ka) práce: Matoušková, Zuzana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Luštický, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my Bachelor's thesis is to analyze the current marketing mix of the company which is focused on the service sector. Further I am going to process a SWOT analysis through which I will evaluate the internal and external situation of the company. I will also compare the SWOT analysis created by me with analysis processed by management of the company or by other external party. This comparison will enable the company management to look at the company from more angles. After a detailed analyzing of all parts of the analysis I will suggest certain recommendations for change in the marketing mix. The management and a key employees of the company will select an innovative measure from these proposals. This measure will be implemented.
Klíčová slova: SWOT analysis; extended marketing mix; marketing of services; services

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 3. 2014
Datum podání práce: 31. 3. 2015
Datum obhajoby: 11. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47119/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: