Využití sociálních sítí v módním průmyslu / Role módních blogerů a marketingové trendy ve 21. století

Název práce: Využití sociálních sítí v módním průmyslu / Role módních blogerů a marketingové trendy ve 21. století
Autor(ka) práce: Bijedičová, Andrea
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tyslová, Irena
Oponenti práce: Müllerová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Svět 21. století jeo vlivněn moderními technologiemi, mezi které patří! i sociální sítě. Aby módní společnosti uspěly v globalizované době, kdy je vše dosažitelné díky internetu, musí vytvářet pozitivní vztah se svými zákazníky prostřednictvím svých marketingových aktivit a nástrojů. Jednou z možných cest k úspěchu a oslovení zákazníků je spolupráce s módními blogery, kteří svůj vliv vytvářejí právě na sociálních sítích, kde je sledují miliony lidí z celého světa. Práce se nejprve věnuje zmapování problematiky z obecného pohledu rozebráním jednotlivých nástrojů módních blogů a také popsáním metod, které panují v módním průmyslu. Předchozí poznatky jsou použity a prohloubeny dále studiem fungování úspěšných módních blogů nejen ve světě, ale i v České republice. Nechybí ani pohled z druhé strany --z pohledu módní společnosti.
Klíčová slova: marketing; módní kolaborace; módní průmysl; módní bloger; módní blog; sociální sít'
Název práce: The use of social sites in the fashion industry the role of fashion bloggers and marketing trends in 21st century
Autor(ka) práce: Bijedičová, Andrea
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tyslová, Irena
Oponenti práce: Müllerová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
World as known in the 21st century is influenced by modern technologies, social sites are counted as one of them. If a fashion company wants to succeed in the globalized world, in which thanks to the Internet everything is affordable, this company has to build a positive relationship with its customers. One way how to do it is using correct marketing strategies and tools. This can be done in cooperation with fashion bloggers. They are building a big influence on their social sites profiles, reaching millions of followers from all over the world. This diploma thesis conducts a survey on this topic while describing one of each tool of fashion blogs and also principles of the fashion industry. Later on these findings are deepen by studying how the best international and Czech fashion blogs work in the reality. The end also covers a different point of view - experiences of a fashion company.
Klíčová slova: fashion collaborations; fashion industry; fashion blogger; fashion blog; marketing; social sites

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 12. 2014
Datum podání práce: 13. 5. 2015
Datum obhajoby: 9. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50491/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: