Marketingové a rozpočtové podklady pro podnikatelský plán založení domova pro německy mluvící seniory

Název práce: Marketingové a rozpočtové podklady pro podnikatelský plán založení domova pro německy mluvící seniory
Autor(ka) práce: Pavelcová, Denisa
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Musil, Martin
Oponenti práce: Dvořák, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je vypracovat takové marketingové a rozpočtové podklady, které budou vhodné pro použití v právě realizovaném projektu výstavby domova pro německy mluvící seniory nedaleko Jindřichova Hradce. Tohoto cíle bude dosaženo rešerší kvalitních literárních zdrojů, analýzou okolí a konkurence, zpracováním legislativních omezení. Diplomová práce bude zaměřena na marketingové analýzy a sestavení zakladatelského rozpočtu. Pomocí marketingových analýz bude navržen výběr marketingových nástrojů k oslovení německy mluvících klientů. Vytvoření zakladatelského rozpočtu pomůže odvodit hodnotu potřebných finančních prostředků k začátku podnikání. V závěru práce bude zhodnocení podnikatelského plánu.
Klíčová slova: marketingový plán; senior; zakladatelský rozpočet; podnikatelský plán
Název práce: Marketing and financial data at the business plan the establishment of a home for German-speaking Seniors
Autor(ka) práce: Pavelcová, Denisa
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Musil, Martin
Oponenti práce: Dvořák, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is write out marketing and financial materials, which can be used in on-going project of construction of a home for German speaking elderly close to Jindřichův Hradec. This aim will be achieved by research of quality literary sources, by external analysis, competition analysis and processing of legislative restriction. The thesis will be focused on marketing analysis and compilation of founding budget. Using a marketing analysis will be suggested a few marketing tools to reach German speaking clients. Compilation of founding budget can help to find out a bulk of needed financial funds to beginning business. In the end of thesis will be assessment of business plan.
Klíčová slova: founding budget; marketing plan; senior; business plan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2014
Datum podání práce: 18. 12. 2015
Datum obhajoby: 2. 2. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52671/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: